söndag 6 januari 2013

Inställt ..

Bakskola är inställd ! Fattas ingredienser och vi hasar ännu omkring i morgonrock och pyjamas allihop .. Och jag ska ju åka och jobba om några timmar, det får bli en annan gång. Eller så ger jag mej på Amandas recept när nästa "bak"anfall infinner sej ! Och det kommer INTE komma inom en snar framtid ! 

Däremot så är ingredienser till tvål tillverkningen beställd !
Gud så rena släktingar vi kommer att få ..

 Kanske är bäst att vi agerar försöks kaniner själva först ? .. Så man inte ger dom klåda , eksem eller andra besvär  och ett potentiellt arv flyger sin kos !!!
Men , det är ju knappast någonting jag kan muta mej ur en besvärlig situation på jobbet med !!
Jag förhalar med köpta bakverk tills dess jag har presterat något jag kan sätta fram på fikabordet .


//Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar