tisdag 15 januari 2013

Jag glömde... :'(

Hur kunde jag glömma? Igår var årsdagen då min fina, älskade lillebror gick bort. Jag tänker på honom så gott som dagligen.. men inte igår. Det stinger till i hjärtat över att jag för första gången på 15 år inte ägnade honom en tanke den 14:e januari...  Jag har alla gånger helgonförklarat både Mats och Mofi, jag vet det. Och jag tycker att det är precis som det ska. Jag är övertygad om att dom båda är de vackraste änglar i himmelen.
Jag är ändå ledsen över att jag glömde minnas, hedra och tända ljus igår. Hur kunde jag göra det? Att jag var uppslukad av en ny telefon ger mig lite dåligt samvete.. Men på något märkligt sätt inser jag att livet går vidare för mig. Jag lever, och jag kan vara mitt i livet också en sorgens dag.

// ANNIKA

1 kommentar:

  1. Älskade Annika, du SKA vara mitt i livet och känna lycka. Mats och Mofi är säkert bara glada för det.Dom vet att du tänker på dom ofta ofta. Varma kramar till er båda

    SvaraRadera