söndag 13 januari 2013

Jordens sötaste Zzzzz...

Jag vaknade redan klockan 7 ... på en söndag när jag får sova länge!! Jag tittade på älskling. Hon sov som en stock och snarkade sina pyttesmå ubersöta snark.. Zzzzzz
Hon är så vansinnigt söt när hon gör det!!

En timme låg jag kvar och beundrade henne. Katten var också med. Lotus gjorde några attacker och klättrade över henne... Men Vera, hon bara sov och sov och sov...

Det var väl bara att kliva upp då, och låta sötisen sova vidare. Jag kan inte påstå att jag kände mig särsklilt pigg. Varför kan jag inte sova länge, jag med, när jag så gärna vill? ... Jag har väl helt enkelt blivit en gammal tant!

Graderna ute visade "Burrriga" -14... HUJEDAMIG!!

Det blev eld i pannan direkt! Och sedan en liten morgon-blogg...
och Darling, hon bara sover, sover och sover...

// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar