lördag 5 januari 2013

Lång väg till lördagsmys..

Jag sa till Vera innan hon åkte till jobbet att jag fixar det där med lördagsmys.. Åååh, jag är så krånglig!!! Jo, för jag tänkte att jag skulle gå ner och hämta mat från frysen... Nästa tanke: svårt att veta vad vi har där när allt ligger huller om buller och det borde frostas av.. Alltså dagens första göromål!

Och när jag ändå måste vakta nere i källaren för översvämning så passar jag på att umgås med Lotus och bära in ved..

Sedan är det dags att byta ut STOOORA Dixie mot barnbarnet Evelina.

Som säkerligen är jättetrött efter bilresan från Norrköping och får krypa i pyjamasen direkt.
Nä hörrni, jag har inte tid att sitta här vid datorn och leka mer! Det är många göromål innan jag når kvällens slutmål: Lördagsmys!!

Oupsidaisy!! Nu ringde dottern Amanda och sa att hon stannar till här om en timme. 

Sätta fart var det!!

// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar