fredag 4 januari 2013

Lesbisk film...

Av någon outgrundlig anledning väljer jag och Vera gärna att se filmer med lesbiska karaktärer. Det känns liksom mer verkligt med den där fantastiska kärleken som framställs på film om man kan identifiera sig i handlingen (och nu menar jag INTE porrfilm, utan vanlig drama med skillnaden att kärleksparet är flator).

Jag har sett "If these walls could talk" nu på kvällen. Vi började se den tillsammans, men som vanligt somnade jag ifrån. Nu har jag sett klart och filmen var bra! Den handlade om tre par i olika tidsepoker som kämpade genom svårigheter i vacker kärlek.

Nu väntar jag hem min älskade!


// ANNIKA



5 kommentarer:

  1. Hej Annika! Har träffat flera som frågat / eller är av den meningen att Vera är KARLEN i erat förhållande :-)) Jag ser ju två tjejer... Den ena lite mer skör enn den andra .... men det är ju ögat som ser!! Kram kram på er två <3

    SvaraRadera
  2. http://lotusblomster.blogspot.se/2012/09/vem-ar-mannen-p.html http://lotusblomster.blogspot.se/2012/09/vem-ar-mannen.html

    I dessa båda inägg kan du få svar på din fråga... Jag gissar att det är jag som uppfattas som skörare :O .. Kanhända jag är aningen - yttepytte lite - skörare. Men en sak är säker, Vera är fysiskt starkare än jag. Tufft att erkänna. Det måste bero på att hon är en centimeter längre.. Kram :)

    SvaraRadera
  3. Jag behöver inte nåt svar!! :-)) Jag bara berättar va vissa frågar om o va dom ser!! Inte så konstig att dom frågar mej ... Har ju känt Vera i nån år, men jag brukar svara.... D finns ingen KARL dom är lika mycket TJEJER båda två!!! Men du har rätt i att JAG tycker du är liiiite skörare en Vera ;-) hon har jämt vare en pojkflicka .... Kläder- bilar- jobbet o aldrig varit rädd för att jobba o bli skitig under naglarna !! :-)) Kram Trine

    SvaraRadera
  4. Riktigt härlig blogg ,snygga ni är <33 :)

    SvaraRadera
  5. Tack ! Kul att du gillar den /oss :)

    SvaraRadera