söndag 6 januari 2013

Mersmak på nerfart..


Räkor och "Stjärnorna på slottet" , Lördags myz !
Idag åkte dom Hill rolling , det såg SKITKUL ut .. DET  vill jag göra ..  Åka en sån nerför en slalom backe!! Ji ..hoooo.. DET sättet att ta sej ner i slalom backen, är säkert betyyydligt roligare än den lilla ( förnedrande )erfarenhet jag har av nerfart i backen ! Det där ska undersökas nogrannare!

Men det får bli en annan dag , nu är det snart läggdax.. Vi har ju haft våran katt Lotus instängd två nätter med oss i vårat sovrum, för vi har haft två katter hemma . Och hållt dom separerade.

Normalt sover Lotus lite överallt , hon har sovplatser i hela huset. Vårat sovrum begränsade hennes möjligheter till variabla sängplatser under natten ..Men ..hennes uppfinnings rikedom är det inget fel på..  Kolla ny sängplats!
Om än lite trångt..Dom är inte stora dom där , våra förvarings lådor .
Men gick ju helt klart att omvandla till en snark låda !!
Och jag ska uppsöka min snark låda jag med strax .. Ska ju tydligen gå "bak"-skola imorgon?. Vadå?! , jag kan ju baka ... Kattbajs muffins !
Natti natt // VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar