lördag 12 januari 2013

Min diet-plan..

Men hallå, jag tänker inte överdriva den här 3 kilos bantningen till att låta bli att mysa med Vera en lördagskväll!

Min diet-plan är enkel och fungerade alldeles utmärkt igår. Kanske naivt att skriva det efter bara en dag, men jag gör det ändå. Jag var inte ens hungrig mellan målen. Så häng på om ni vill RASA 3 kilo.

Frukost: Gröt, eller fil med musli.
Lunch: Nutrilett påse
Mellanmål: 1frukt
Middag: Precis som vanligt!! (Också pizza om suget uppstår)

Men som ni säkerligen också vet uppnår man sällan något utan ansträngning. Det är där motionen kommer in. Jag tänker röra på mig 2-3 gånger i veckan i minst en halvtimme. Rask promenad, stavgång eller jogging ger den puls som behövs.

Och det finns andra motionsformer man kan utöva dessemellan...

Städa, skratta så man får snygga magmuskler eller (mycket gärna) träna "judo"...

Apropå vår judoträning så hittar ni ett förtydligande inlägg HÄR...

// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar