lördag 12 januari 2013

Mmm..godis..

 Jag fyllde på godis skålen igår, för att min Kärlek jobbar och inte ska bli frestad och i tron om att jag skulle få äta det ensam ... Men redan vid den ringa ålder av 1år , så VET man vad godis är !
Jag förstod på den lillas intresse av skålen,  att detta hade hon fått förut. Så Farmor FÖR-tuggade några mjuka små bitar och gav henne. Och vid varje tilldelning kom ett förtjust , tillgjort skratt . Sedan flyttade jag skålen, till mitten av bordet så hon inte kunde nå den ..gick ut en snabb sväng till köket och vid återkomsten så SER jag att hon fått tag på godiset iallafall , för det RINNER nåt brun svart från munnen och hon idisslar som en ko ..


Så skålen åkte upp på hyllan och fick komma ner när hon somnade kl 23. För JAG måste ju hålla match vikten ! Så inte klänningen blir för stor !

// Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar