onsdag 2 januari 2013

Rörande Gästboksinlägg ..

Det kom ett Gästboks inlägg så rörande att jag måste skriva om det ..
(Nu "pratar" jag lite för Annika åxå , hon jobbar och får i så fall återkomma till inlägget vid rast. )
Att någon blir glad, berörd , road av att läsa om våra liv i bloggen har inte riktigt gått in i min hjärna, men det värmer himla gott i våra hjärtan och vi tackar allra ödmjukast ! 

Så för att besvara Lois i Gästboks inlägget .. Jag vet inte om du har läst Annikas inlägg om hur män och kvinnor tänker sååå olika ? Men det var precis det exemplet du beskrev !
Vi har båda levt större delen av våra vuxna liv med män.. så JAAAA, det är enklare att leva med en kvinna! . Vi fungerar lika, därmed inte sagt att alla kvinnor är lika ..
Men VI har haft turen att hitta just HENNE ..
Annika och jag är väldigt lika i mycket, tycke och smak..men inte allt. Vi kompletterar /attraherar varann på ett sätt jag aldrig upplevt.  Jag upplever att kvinnor är mer ödmjuka , "läser av "situationer bättre, empatiska och förstående...Den här listan kan göras lååång känner jag!

Du får väldigt gärna återkomma med fler frågor om såna skulle dyka upp. Vi har även en mail adress på sidan.

Hur som helst .. så är det himla trevligt att få läsa "Ni gör mej glad i själen " . Tack !!

Vi läser gärna alla kommentarer vi får .. vare sej det är ett Hej, frågor, åsikter, kritik, synpunkter osv

Så tveka inte , om ni gjort det .. vi svarar gärna !!


 // VERA (och Annika i sin frånvaro )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar