måndag 14 januari 2013

Tålamodsprövande ..

Åhh , att det ska vara såå himla svårt att lära sej en ny mobil!

Man känner sej superkorkad när man bläddrar, samma ... samma ... och kommer ändå inte ihåg HUR man kommer till dom olika användnings områdena.

Jaa , jösses .. Gamla damer med  Nya mobiler !!

Inte undra på att Julen inte riiktigt hunnit utanför dörren ..Men nästan , nån stjärna kvar.. i fönstren kanske jag ska tillägga ! För även om stjärnorna i fönstren försvinner ..  så kan det hända att man råkar på en och annan  ändå !

Slipper ju iallafall glåporden imorgon bitti på jobbet om min KNAPP-mobil ..men jag ser säkert inte så ruskigt intelligent ut när jag sitter med min nya mobil och svär .. så dom får säkert upphov till nya!!  Gör mej redo för lite soffhäng med Kärleken .. innan det är dax att hoppa i snarklådan .

 Ja.. UTAN chips idag förstås!  //VERA

2 kommentarer:

  1. Mamma Svärmor15 januari 2013 10:10

    Jepp, då är beslutet taget. Vi behåller våra knapptelefoner så länge dom fungerar.Det nya verkar så krångligt märker vi. Kram och lycka till med dom nya telefonerna

    SvaraRadera
  2. Hahaha.. ja , behåll ni dom ! Men kära svärmor .. det är ALLTID krångligt att lära sej nåt man inte kan .. Men , SEN kan vi LÄRA er .. DET är ju bra .. Vi ska bara lära oss dom FÖRST :) .. Kram

    SvaraRadera