fredag 4 januari 2013

Väntrums-mysfaktor...


Hej, gott folk! Problemet med bildöverföring kvarstår.. och hur jag än letar fel kan jag inte hitta något i datorerna. Är det kanske Blogger som krånglar igen? Från början låg vi på domänen blogg.se, men var inte nöjda med upplägget där så vi bytte. Jag har ingen lust att försöka hitta något bättre - vill inte byta igen. Hoppas Blogger löser problemet snart!

Jag är som Vera (förstås!) och tycker att en bra blogg ska ha bilder. Det funkar som sagt att lägga upp dem, men på ett annat sätt som tar lite längre tid.. Jag antar att det måste duga så länge...

Vera darling har åkt till jobbet. Så tyyypiskt när jag är ledig hela helgen!

Jag vill göra min ledighet bra och mysig ändå. Jag inledde med ett skönt bad och ska snart iväg på storshopping - på APOTEKET! Men man har inte roligare än man gör sig. Jag försöker se fram emot att handla deo, salvor och tamponger. Det trista med apoteket är att det aldrig finns något bra att läsa. Så väntrums-mysfaktorn är lika med noll!!

Tänk om jag skulle ta och köpa med mig en veckotidning innan jag går dit.. en alldeles ny och färsk som jag kan läsa medan jag väntar. Ingen dum idé alls!! Jag är ju ändå ledig och vill  ha det mysigt fast Vera jobbar.

// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar