tisdag 15 januari 2013

Weiii!!! WOW! Jippie!!

Hej, kära läsare. Annika här. Jag fick höra den härliga, underbara, fantastiska nyheten om att vi fått vårat efternamn precis när jag kommit fram till jobbet. ÄNTLIGEN!!!
Nu närmar det sig bröllop på allvar! .. Och klänningen ska jag nog känna mig bekväm i när det är dags.

I morse när jag vägde mig hade jag gått ner ytterligare 6 hekto..

Det är inte okej på bara fyra dagar. Jag menar att det går nog för fort. För jag fryser, fryser och fryser fast jag har massor med kläder på mig inomhus i ett varmt hushåll. Så jag hoppade över träning idag och tog en extra macka till maten. Jag satsar fortfarande på att gå ner totalt 3 kg, men tar det lite mer easy nu...  

Jag kan vara smart... och räkna ut att något är fel när kroppen säger ifrån. Jag skyller min dumhet på att jag vill göra klart saker och ting så fort som möjligt när jag väl bestämt mig...

Nu blir det skön musik och en liten "nap" på rasten. Det är himla gott att ligga och blunda och se vår vackra kärlek för min inre syn...



// Annika <3

2 kommentarer:

  1. Mamma Svärmor16 januari 2013 10:17

    Massor av GRATTIS till Annika och Vera AHLVERSTRÖM från mamma och pappa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, kära mamma & pappa! Tänk vilken TIIID det tog! Men det gick!! :D ÄNTLIGEN!!

      Radera