lördag 16 mars 2013

Bara en dag kvar... Nervöst!

... eller snarare bara ett dygn kvar att jobba innan bröllopet. Det är skönt att jag fått ledigt dagarna innan - känns lugnare att tillsammans med Vera få till slutfinishen då...
Eller inte?!  Hm, det kanske blir för mycket tid över till att tänka.. och bli nervös!
Men varför skulle jag bli nervös egentligen? Att gifta mig med Veronika är ju något jag verkligen vill och är så lycklig och stolt över!!
Jag är inte minsta nervös över att ge henne mitt löfte om evig kärlek, om att dela glädje och sorg och att vara henne trogen - det finns inget självklarare i världen! Det finns inte någon minsta yttepytte-liten tvekan om att jag älskar henne större än ord och större än kärleken själv!
Så vad finns det då att bli nervös över? Kan det vara att befinna mig i blickpunkten för en dag? .. Ja, det är nog det som får nerverna att gå igång... Men jag ska tala om för mig själv att njuta av uppmärksamheten!
För jag delar den med Vera. Precis som jag alltid ska dela allt med henne för resten av mitt liv och längre än evigt!!!
Ibland skär det i hjärtat av kärlek till henne, hela kroppen fylls av känslan. Jag måste absolut gå tre meter över till henne. Krama, pussa, kyssa och säga att jag är galet kär!

// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar