söndag 10 mars 2013

Grön Kärlek ..

Igår var jag ute en liten sväng och övnings körde med Amanda, det gick bra.. jag ska lära henne AAAALLT jag kan !

Sedan hämtade vi pizza och slappade i soffan till Melodifestivalen , som jag inte tyckt varit något
alls att hänga i Julgranen i år !! Men , fine ..Den bästa låten vann, i allafall var det den vi höll på .

 
Idag har Älsklingen skiftat färg igen .. från grön till ..hm .. hittar inte riktigt rätt kulör i huvudet ...det är INTE "friskt rosig"jag menar ..

 Men jag ÄLSKAR henne .. grön , som rosig !

Imorgon rullar en ny vecka igång och nuförtiden kan man inte säja att INGET står på agendan iallafall .

Vi har planerat bröllopet efter bästa förmåga och diskuterade saken i bilen i fredags på väg till Valbo, att det finns SÄKERT något som går fel, allt kanske inte klaffar.. Men då är det så , att bryta ihop och låta den detaljen ta över tänker vi inte göra ! Då har vi tappat bort det som var viktigt .. det viktiga är ju att vi bestämt att dela kärleken för resten av våra liv ..

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar