lördag 9 mars 2013

Katastrof...

FYYY vad bakis jag varit idag!
Jag minns en gång då jag var mer än klen. Vår klass i gymnasiet hade haft fest. Jag kan fortfarande inte begripa varför man lagt katastrofövningen dagen efter... för jag orkade inte ens vara död. Och det var min uppgift - att spela död.


Jag orkade inte kliva ur sängen på morgonen så jag låg kvar och var död där istället.

Såna här dagar är det plättlätt att säga att jag aldrig mer ska dricka..

Så jag säger det idag:

"JAG SKA AAALDRIG MER DRICKA!"

Men bubbelvatten är fantastiskt gott. Vanliga, härliga, uppfriskande kolsyrebubblor - Att jag inte tänkte på det igår!?

// ANNIKA

3 kommentarer:

  1. Men Annika ... Du drack ju bara 3 glas "norgesglas" men ändå :-)) Riktig trevligt hade vi ju o Tusen Tack för att ni kom o gjorde min kväll / natt! Kryapåkram är härmad avsänt från Tornvägen ❤ Trine ( Reine) :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir ju så himla sjuk.. Jag är tål inte paprika, ananas eller ägg - det är nog lika illa med alkohol ;) Tusen tack för en kanontrevlig kväll! Jag gör absolut om det, men hoppar alla gånger det sista glaset.. :)) Kram kram

      Radera
    2. Klart vi måste göra om det :-) Jettetrevligt va det ju att ses nån annan plats en på Hansson över en fika o kaffe! När allt styr med bryllup o stress är över... Tar vi en repris !!? Kram kram på er två ❤❤som snart är ett ❤:-)

      Radera