lördag 16 mars 2013

Ljuger så bra ..

Igår var Farmors lilla blomma , som växer som ogräs .. här under eftermiddagen. När den lilla inte undersöker upphittat skräp med munnen, så kommer det alltfler ord ur den. Himmel, va fort det gått! Hon kan prata..  Ja, nu menar jag inte att vi satt och diskuterade köpekontrakt eller dylikt .. Men hej,nej, titta, kocka (docka)varvat med en hel del obegripligt svammel och pussar och lite dans ... 
så kontrakts diskussionen är ju inte långt borta ! 

6 dagar kvar .. att gifta sej i kyrkan är stort för mej , SKIT STORT .. förra gången gifte jag mej borgeligt och sa att jag skulle gifta mej EN gång. Och skulle det inte hålla (vilket det inte gjorde) så skulle jag ALDRIG gifta om mej igen !!
Möjligen, möjligen, kanske ,eventuellt ..när jag hade blivit gammal.. och då en blygsam borgelig.
Vilken ljugpotta man är ..
Om 6 dagar går jag mot altaret och har inte ens blivit gammal !!!

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar