fredag 15 mars 2013

Märkesbunden ..


Igår kväll tappade jag min NYA telefon i TOAN !! Men Grattis Vera.. tänkte jag när jag fiskade upp den..Och kom sedan på anledningen till att jag är såå märkes bunden vad det gäller telefoner och bilar!

Jag har en liknande berättelse för att bevisa HUR bra Nokia är ..
Jag hade en stuga på en ö och vid en av min och Dennis hemfärd tappade jag mobilen , men jag hann dock hem innan jag uppfattade förlusten .

Jag sa till Dennis att vi måste åka tillbaka till stugan som låg 7 km bort, och att han skulle ringa den så jag kunde höra VAR den låg ..kanske någonstans på stigen ner till sjön ? ..
Han ringde och ringde men ingenstans kunde vi höra min mobil.. Vi kom ända ner till bryggan och DÄR ser jag den ligga i vattnet och ringer/lyser!!! Och fungerade PERFEKT !!

Samma sak idag , den fungerar felfritt..efter toa besöket .. så försök få mej att byta till ett annat märke .. tsss.. dumheter.
En del saker är svåra att kompromissa om tex .. BMW och Nokia !!
Nu ska jag använda den fantastiska Nokian till att bestämma en tid när jag ska hämta Farmors Lilla hjärta.    
// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar