söndag 17 mars 2013

Skeda...

Jag visste det! Hon kom och skedade tidigt i morse. Kall (Brrr), men så Myyys!

Det känns inte särskilt lockande att öppna matteboken och tänka: Potenser, rötter och ekvationer med rationella exponenter. NäÄä, nu tycker jag att det är himmelens svårt!

Men jag MÅSTE om jag ska hinna få betyg innan ansökningstiden för högskolan går ut.
Jag vill ju så gärna bli sjuksköterska!

Som jag skrev, har jag nu bara ett dygn kvar att jobba.. Jag fattar inte att det på vår "countdown" till bröllopet står 5 dagar?! Det måste absolut vara ett irrationellt tal! 
Summan 95867 kronor var gårdagens vinst av
7 rätt på V75.
6 rätt gav 617 kronor...
Också det verkar en aning irrationellt.
Men ändå en vinst.
Min del av sex delar jag självklart med Vera!
Ha en bäst dag alla goa läsare!


Solen skiner!!


// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar