söndag 17 mars 2013

Tur som en tok!



617 kronor blev nära på det femdubbla. Weiii!! Det sitter inte alls ivägen att inkassera hälften av trav-vinsten så här i bröllopstider.

Det var lite kul att hämta ut vinsten. Jag fick en massa grattisar av de rutinerade trav-gubbarna som flockades. De frågade om jag gjort raden själv, och jag sa som det var; att jag hade det. Följdfrågan var om jag haft någon strategi.
   "Ja, jag läste i mitt horoskop på lördag morgon att jag skulle ha tur, så då spelade vi på trav.

Snopna miner följde, och en av gubbarna sa att han minsann skulle läsa sitt horoskop i fortsättningen han med.

Det där med "tur i spel-otur i kärlek / tur i kärlek-otur i spel" kan jag nu säga är bara blaha blaha. Det stämmer ju inte alls!



// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar