onsdag 13 mars 2013

VERAAA!!!

Så där, hemma.

"HALLÅÅÅ!" ... Men ÅH, hon jobbar, jobbar och jobbar - när jag är hemma. Ty Fusan!

Det blev några äventyr efter jobbet idag. Fia hade beställt en klänning till bröllopet... som visade sig vara en helt annan färg IRL - röd som en julklänning - och den vill hon inte ha på vårt bröllop. Jag följde henne i några affärer innan hon hittade något hon ville ha.

Sedan har jag hunnit datasupporta både mor och svärmor.

Ord som; "Vad skulle jag göra utan dig?!" och "Du är en klippa!" är goa.
Lika goa som mor och svärmor själva!

"Vad skulle JAG göra utan dom?!

Kvällen får jag ägna åt några mattetal i väntan på darlig, som jag inte kramat sedan tiiidigt igår morse när det var dags för henne att kliva upp. Längtan skär i hjärtat när det gått så här lång tid!

BTW, jag fixade provet...

// Nöjd och glad ANNIKA

2 kommentarer:

  1. Det vore jätteroligt om ni lade ut några bilder från erat bröllop sedan! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart lägger vi ut bilder från bröllopet här i bloggen.:) Jag tror till och med att vi gör en egen startside-flik med bilder från den stora dagen.. Vi delar så gärna, och dom bilderna slipper också bli tecknade..

      Radera