onsdag 19 juni 2013

44 År..

Min 44:e födelsedag !!. Mina nära kom och kramades och gratulerade.. blommor fick jag av Svär-Pärona samt sång av svärmor och en rolig historia av svärfar.. Han ville bespara mej sången sa han , och jag frågade då om jag kunde få en rolig historia istället . Det fick jag!
Han har obegränsat antal på lager.. jag hade aldrig kunnat tro att den galningen jobbat som ingenjör.. för dom ger ju ofta ett seriöst intryck !..



Blommor fick jag även av min Älskade Fru och Mor, Farsan kör en "rakare" present linje.. en limpa cigg!


Annika hade även den goda smaken att ge mej en triss lott med vinst på, kanske för att allt hamnar i samma plånbok ??

Morsan däremot.. kan INTE ha läst bloggen igår !! För då skulle jag nog inte fått ett kökredskap som mer liknar ett mordvapen !? Jag kunde ju inte ens putsa glaset till fotoramen utan att skära två fingrar igår! Men plåster har vi gott om ...

Jag har fått MASSOR av fina facebook Grattisar..
 
Och det bästa av allt sparar man till sist säjer man väl?.. Eftersom Annika jobbar idag så får jag min present och "bestämmare-dag" imorgon när hon kommer hem ! Får ta och jobba lite på den där "listan" nu..

Min första lista, av många hoppas jag.. Jag niger och tackar för min fina födelsedag!

// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar