tisdag 11 juni 2013

Björnfrossa!

Idag har jag varit på dagis-inskolning med Evi.
En trevlig utflykt med alla barn och fröknar var dagens aktivitet... och den som sölade ner sig var INTE Lillan... Det var JAG!

Jag har precis vinkat av älsklingen som måste till jobbet på stålverket idag... IGEN!!!

En ledig eftermiddag utan henne är inte alls lika rolig!

Jag hade en tanke om att ge mig ut och springa... Men det går inte för jag har fått sån björnfrossa sedan jag flyttade hit. Jag har ju hört om björnungen som strök omkring vid ett dagis alldeles i närheten... och om den gången polisen fick rycka ut när en björn irrat sig innanför viltstängslen vid riksvägen i närheten. 

Nej, springa går fet-bort! 

Jag får komma på nåt annat helt enkelt...


// ANNIKA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar