fredag 28 juni 2013

Fa.. oooooo

 Idag kom min syster och hennes dotter Kelly för att fira min födelsedag i efterskott. Och eftersom hon och barnen har flyttat till Gävle och inte längre träffar Alice så ofta.. passade jag på att låna henne. Morsan kikade förbi hon med, kände väl kaffe doften ända hem.. eller så var det för att hon "fikade" efter skjuts ner till bruket?


Alice kan ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN säja Farmor., Jag har tjatat och filmat henne flera gånger!

Nu går det fort, himmel vad prat det ramlar ur munnen på henne.. och idag kom så även "Fa..OOOO"..
Jippiiiiee!
Men hur lycklig jag än är över att hon äntligen kan säja farmor, så gnager det i mej att min Älskade kärlek inte mår bra, och inte gjort på flera veckor !!
 Jag kan inte hjälpa henne.. Jag kan bara förstå.. hur jä#la ont hon har! För jag har migrän anfall själv, men dom är mer hormon och sömn styrda och brukar som mest vara i 3-4 dagar..INTE flera veckor som för Annika !!

Jag hoppas innerligt att hon kan sova gott inatt
 och vakna utan huvudvärk imorgon bitti!

Men med alla "hus-kurer" hon provat verkar det vara hopplöst, dags att söka vård .. Att se den man älskar ha ont, GÖR ont..att sedan inte heller kunna vara till någon som helst hjälp är fruktansvärt frustrerande.
 Jag kan bara krama henne, ge henne lite hopp..om någon ny kur.. Men nu kan jag inte ens krama henne, hon jobbar och hon har ont..

// VERA

1 kommentar:

  1. Åh, älskade vackra! Jag vill vara hemma med dig! Nu är det i alla fall sovande jour, och när sömnen kommer möter jag dig min drömkvinna <3 .. Jag hoppas också att jag är bra i morgon.. Jag vill.. jag SKA! Behåll go-ungen tills jag är hemma - jag vill också höra Faoooo :) Jag älskar dig!

    SvaraRadera