tisdag 18 juni 2013

Fis firande ..

Igår eftermiddag efter att Amanda övergett oss åkte vi ner till "bruket" och delade på en pizza..med lök på.
 Annika säjer att man blir så "gasig" av lök så hon petar bort det mesta.
Inte jag, jag åt allt !

 Vad Annika mer säjer är att "man är inte ett riktigt par om man inte kan fisa inför varann ".. Och detta har jag ju lite svårt för, jag fiser inte hur som helst, när som helst..

Så när vi senare skulle fälla ut och resa markisen till Gerd, kände jag att jag var tvungen att fisa, och gjorde det!









Då spricker Annika upp i ett brett leende och säjer "Bra Bejbii" och ger mej en kram?!

Som om jag precis åstadkommit ett mindre underverk!


                                                          
Jag blev hyllad, pussad och kramad, glada tillrop.. för att jag fisit ?? Min fru är definitivt inte som andra....

Men nu till mitt dilemma som uppstår med detta "firande" , nästa gång jag måste släppa mej.. då kanske vi gått och lagt oss. Och vem f#n orkar med den uppståndelsen då ??
Får nog fundera lite på det där..

// VERA

1 kommentar:

  1. Ha ha ha ni är inte kloka på en punkt

    SvaraRadera