torsdag 13 juni 2013

Förlåt..

 Förlåt, nu är det några dagar sen jag bloggade. Tur att Annika hållit ställningarna !
Ibland tycks varenda minut på dygnet fyllas av något..

Ígår fylldes dagen med dagis inskolning av Evelina, det gick fint..Jag vart erbjuden frukt, lunch och .. en snorkråka !!

Sen mötte vi upp Dennis för en snabb lunch i solen ..Och Evelina som då hade klämt i sej en stor portion på dagis , åt ännu mera..jag trodde ungen skulle spricka!

Efter det blev det någon timme i lilla bad"paradiset"med Amanda, som där tog sitt premiär-dopp.


På kvällen var det dags för mej att bege mej till jobbet för att göra ett nattskift, som jag efter sömn vaknat upp ur !
 Denna dag har även den späckat schema.. Handla MASSOR , till Lördagen då vi ska ha Amandas student kalas hemma .

Sen ska den lilla glestandade, häst-gnäggande svinto tussen hämtas, för att spendera natten hos oss.

 Ja, så här kan jag ju inte sitta längre !

 // VERA

1 kommentar:

  1. Bra att du är tillbaka :-) har saknat dej här! Annika har ju skött bloggen på ett utmerket sätt, men roligare när ni båda är med:-) Grattis till Amanda som tar studenten o grattis till er! Hoppas vädret är på erans sida i morgon så regnet håller sej lååångt borta! Kram till er två tuffa brudar <3<3. Trine

    SvaraRadera