torsdag 27 juni 2013

Första hjälpen/Mix Megapol...

Hur kul är det att köra till och från jobbet i 6 mil i sånt här väder? Hur kul är det att lyssna på NRJ eller Mix Megapol på bilstereon? 
INTE KUL!! kan jag säga. Ärligt talat tyckte jag att P!nk's Just Give Me A Reason var skitbra första gången jag hörde den.. och andra, och tredje.. och kanske till och med tionde eller tjugonde gången... 
Men FÖR FASIKEN vad tradigt det börjar bli att lyssna på dessa två nämnda kanaler!! Mix Megapol påstår sig ju för sjutton vara "bättre blandning" men spelar ändå denna låt VARENDA gång jag (numer ofrivilligt) kommer till 105,5.. 

För att muntra upp mig när jag kom hem till Hofors shoppade jag loss på Lidl. En första hjälpenkudde hjälper föga mot irriterande musik-upprepning, men känns nödvändig att ha i Gerd när vi åker på semester. Den lilla dosan är också från Lidl, det är en minneskort-läsare - kanon för oss som inte nån i datorerna!

Två par shorts var fick också följa med hem. Jag fick min supersnygga fru att ställa upp som fotomodell..
Självklart vill Lotus också vara med på bild, och självklart ska hon också stöka till mattan.


Idag har vi en del att göra, vilket Vera precis bloggat om, och dessutom fick jag i kommentarer igår tips på nässpray och tabletter som kan hjälpa mot min huvudvärk - så en sväng till apoteket blir det också.


// ANNIKA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar