onsdag 19 juni 2013

GRATTIS ÄLSKADE VERA PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Vackra, älskade hustru! 
Underbara kärlek!
Min brud, min fru, min drottning!



Grattis, grattis, grattis på födelsedagen!!!

Jag älskar dig mer än ord kan beskriva!!


Du är värd all uppvaktning som tänkas kan!



Jag gör precis vad som helst för dig hjärtat.

På sin födelsedag FÅR man bestämma allt! 

Jag kan klippa gräs, handla, laga vilken mat du vill (hur det smakar är en annan femma), köra dig dit du vill, sjunga för dig hela dagen, städa, massera dig... kanske vill du att jag fortsätter renovera i badrummet...

Det är DIN dag idag!! Passa på.


// galet kär fru ANNIKA



3 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurraa hurraa HURRAAAA för vår älskade VERA. Ha en riktigt skön födelsedag. Det sköter nog Annika om. Puss och kram från svärmor och svärfar

    SvaraRadera
  2. Åhhhh..Fina,Älskade Fru .. vilket inlägg !! Jag älskar dej mer än jag kan skriva , eller säja .. och jag kan minsann både skriva och prata mycket !!! Tack Underbara hustru <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. Och till mina fina svär föräldrar så tackar jag och skickar puss och kram till er ! <3

    SvaraRadera