måndag 17 juni 2013

Grattis mamma Veronica!

Idag fyller min fina, underbara mamma år..

GRATTIS!!! Hurra, hurra, hurra!!!

Jag är nog ganska lik min mamma när jag tänker efter... Lite klantig... 

Mamma har ett par gånger gjort piercingar alldeles själv.. Billigt.. men kanske inte att rekommendera att dra hammaren igenom läppen på sig själv... 

Därför är jag helt bekväm i att att "räcka" min äkta hälft hammaren...
... istället för att greppa den själv..

Jag brukar också anklagas för att vara lite glömsk...

I förrgår när mamma och pappa var här för att fira Amandas student passade vi på att ge henne födelsedagspresenten i förskott...

Precis. Vi hade gjort tvål... med mammas egen favorit-doft, Oscar de la Renta... som hon glömde kvar här...

Den bästa egenskap jag fått från min mamma är hennes goda hjärta. Mamma är en av de snällaste, omtänksammaste, givmildaste människor i världen!!! Tack mamma, för att du delade med dig av allt det vackra som blev jag! Jag älskar dig och önskar dig en underbar födelsedag!


// din dotter ANNIKA


1 kommentar:

  1. din glömska klant-mamma17 juni 2013 08:47

    Oj, där trillade en tår jag blev så väldigt rörd. Jag älskar dig så mycket ungen min, du är så oerhört fin.En till grej blev kvar-det andra fotot det var.

    SvaraRadera