måndag 10 juni 2013

Hett efterlängtad!

Nu först är jag hemma. Jag möttes av gårdagens första-sida i Arbetarbladet och försjönk förundrat i tidningen en stund...
Ja, ofattbart stor artikel - Vera hade rätt!
Det känns lite konstigt att läsa om sig själv faktiskt...

Men vilka dagar jag har haft... två dygn på jobbet och ett dygn med föräldrar och barn. Det var härligt att träffa familjen, och logistiken fungerade utmärkt också för dottern med bruten fot. Vera ledsagade Sofia på tåget och jag tog emot, och vice versa på hemvägen. Klockrent!
Saknaden efter frun var hela tiden närvarande... men snart, snart får jag krama henne igen!

Jag slutade jobbet klockan ett idag, plockade upp ytterligare en tågresenär i Borlänge, fast en liten modell,  innan vi åkte till Falun för att vänta in en blivande student där...



Mösspåtagning var på tapeten för Amanda - men den missade vi eftersom vi skulle få vänta ända till halv fem för det och jag var tvungen att hinna bada Evi för hennes dagispremiär i morgon...


Nu ska jag tvätta upp Lillans "galonisar" som är superleriga nere i källaren... och så kan jag ju inte ta med dem till nya dagiset...






Sen, mina vänner...

... kommer min hett efterlängtade hustru hem från jobbet...

Åh himmel, vad jag har längtat efter henne!!!


//ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar