söndag 9 juni 2013

Jag ÄLSKAR...

När min rast började ringde jag genast min kära hustru... och JISSES vad jag saknar henne måste jag inflika! Vera berättade om dagens artikel i Arbetarbladet som jag får se IRL först i morgon. Jag har läst internetversionen, men texten hade vi båda läst i förväg så det var bara bilderna som var nya för mig...

Min dotter Amanda, som var vår fotograf när vi gifte oss, nämnde för mig att hon saknade sitt namn för bröllopsbilderna som användes i artikeln... och visst ska hon ha "cred" för alla underbara bilder hon tagit!



Men OJ, OJ, OJ (för att härma min fru), jag häpnar över att vi var "första-side-stoff ", och dessutom på "löpet"! 

Jag ler lite förundrat och skakar på huvudet... fattar inte riktigt.
Kanske fattar jag bättre i morrn...

Jag ser att vår besöksstatistik för bloggen skjutit i höjden idag (förresten fattar jag inte heller varför Hofors hör till Falun och inte till Gävle i bloggvärden).

På facebook skriver människor härliga, vänliga , kärleksfulla kommentarer...


Jag och Vera älskar varandra, galet mycket... ofattbart mycket... och vi hyllas för vår kärlek!

Kan man känna annat än ödmjukhet och bli varm i hjärtat! 

Jag älskar Hofors!

Jag älskar Hoforsborna!

Mest av allt i världen ÄÄÄLSKAR jag min fru!!! 

Nu längtar jag efter henne så det skär i hjärtat!


// ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar