tisdag 18 juni 2013

Plåster på såren ..

Ja, , efter en stunds klippande och fixande så sitter nu bröllops fotot ovanför sängen !!

Och på kuppen skar jag två fingrar när jag skulle göra rent glaset till ramen.. blodet rann och jag plåstrade om. När Annika fick syn på plåstren och jag berättade varför dom satt där så säjer hon med tillgjord ironisk röst " Åhhh, ska jag sy ?"

VA??? .. När jag skär mej så blodet rinner för att jag fixar VÅRAT foto, då hånar hon mej.. MEN när jag fiser.. då blir det rena puss kalaset !! ??????

Inte så igenomtänkt,  att håna det snart stundande födelsedags barnet som enligt DERAS seder får bestämma ALLT på sin dag. Den seden, tänker jag anamma!!


Och eftersom svärfar nu inte fick tillfälle att fisa i våran säng så behöver vi inte använda Ikea checkarna till att köpa nya madrasser.. utan kan välja fritt ur sortimentet när vi nu åker dit !

// Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar