måndag 17 juni 2013

Prom queen - min prinsessa!

Igår var vi och tittade på alla underbara baldrottningar på studentbalen i Falun.


Amandas dansklass - suveränt duktiga tjejer!

Håret fixade Amandas "svärmor" underbart vackert!


Kolla in klackarna! Ingen lek att gå i dom...

Sminkningen var magisk!!

Amanda, Mandis, Mandarin, Minimum... min baby, min prinsessa! Idag flyttar hon till ..
jäklar, nu rinner tårarna...

Jag försöker samla mig. Det är ju livets gång att barnen flyger ut... men så långt norrut...
Jag kan ju inte bara kvista dit på en fika... 

Jag är i alla fall oerhört glad för hennes skull. Hon har kärleken André och hans fina familj.

(Här tänkte jag lägga en bild på dom, men eftersom jag inte frågat om lov så låter jag bli.)

Redan i morgon börjar hon jobba, duktiga ungen min! Hon kunde ju ha tagit några dagars sommarlov i alla fall.

Jag ÄLSKAR dig Amanda av hela mitt hjärta och önskar dig all lycka och allt gott i vuxenlivet!!



// din mamma ANNIKA


1 kommentar:

  1. Amandas mormor och morfar17 juni 2013 14:51

    Vi kan bara hålla med mamma Annika. Lycka till i livet vännen

    SvaraRadera