måndag 17 juni 2013

Tipsa oss..

Hipp, Hipp Hurra för bästa Svärmor idag !
Som nått en aktingsvärd och enligt henne själv " den sexigaste åldern nånsin"..mer säjer jag inte om det !

Nu har ju jag inte så många egna storys om henne att berätta.. men hoppas att jag får !
Jag vet i alla fall att denna svärmor är den BÄSTA och sista jag har!
Grattis Kära Svärmor ..

Idag har vi bokat husbils plats åt Gerd i Stockholm under Pride veckan..240 kr /dygn med el, som hittat.. Men först ska vi ut och lufta henne i midsommar helgen. Så vi var tvungna att se om / hur markisen fungerade, den har vi inte gett oss på innan.




Efter  klureri ,lite brottning och en kopp kaffe så var den på plats! Kvinnor kan !
MEN..kära läsare nu behöver vi lite tips, vi har ingen bestämd destination till midsommarhelgen.. Vi vill ha tips om "små pärlor" som ni besökt och rekommenderar till oss.

// VERA

1 kommentar:

  1. Jätte många tack kära Vera för grattisar. Hmm...er lilla Gerd får ju plats på Ingrids parkering hihi

    SvaraRadera