söndag 30 juni 2013

What a day!

Guuu, vad jag är lyckig!! Lycklig med Vera är jag varenda dag, men idag är jag särskilt lycklig eftersom jag endast hade huvudvärk i morse och har sen klarat mig hela långa dan. WEEIII!! Ja men hur skönt är det inte att bli kvitt smärta efter 23 dagar!

Dagen började ju väldigt dramatiskt med Sparv-Gretels död och begravning.

Därefter blev den bara bättre och bättre.. med sol och bad (har en känsla av att det Vera kommer beskriva saken lite närmare).. innan jag begav mig till jobbet.

Så, här är jag då nu..på rast.. och har precis data-supportat kära mamma. Jag har nyligen lärt mig att ta över datorer för fjärrstyrning...

SÅ bra! SÅ enkelt att se själv vad det är som krånglar utan att nån ska behöva beskriva problemet när man sitter miltals ifrån. Programmet heter "TeamViewer" och är plätt-lätt att ladda ner och använda, så det rekommenderar jag för er som vill hjälpa andra med tjuriga datorer.

Jag bara ÄÄÄLSKAR att sätta klorna i ett härligt data-trubbel! 


//ANNIKA


2 kommentarer:

  1. Och jag bara ÄÄÄLSKAR att ha ett data-snille till dotter.Skööönt när jag strular till det titt som tätt. Tack raring

    SvaraRadera
  2. Vassego mami! <3 Självklart hjälper jag till! Och nu är det så mycket enklare också. :) Jag blir ju så glad när jag lär mig nya saker! :D

    SvaraRadera