lördag 6 juli 2013

Alla rätt!!

Så klart vaknade jag med huvudvärk...

Jag tog två av tabletterna jag fick utskrivna igår, jag gav mig fria andningsvägar med nässpray, jag masserade nacken med voltaren och jag gjorde stretchövningarna doktorn ordinerade igår..

Sedan gick jag ut i sommarmorgonen och la mig i hammocken och försökte slappna av...

Jag lyssnade på fågelkvitter... kanske var det Greta och Gretels syrra som sjöng så vackert för mig. Humlorna surrade... och grannarnas vovvar bjäbbade. Lotus kom ut sömndrucken.. hon är nästan lika morgontrött som Vera. Snart nog var missen i full färd med lustiga krumsprång på gräsmattan när hon försökte fånga humlor..

Som vanligt vaknade kära frugan sist.. och då blev det fart på henne också - med att packa för en dag på stranden. Men eftersom det var kyliga vindar fick hon en annan idé... hon ville åka och shoppa loss på Lager 157. Jag var måttligt förtjust, för faktiskt skiljer vi i intresset att flänga runt i affärer. Visst gillar jag också nya kläder, men det är ju så tråååkigt att köpa dom!

Kläder inhandlades... fina, billiga.. Positivt!

Skönt när det var klart!

Igår sa jag till Vera att jag måste köpa nya hörlurar så att jag kan börja springa igen. Inte för att jag nödvändigtvis måste gå ner i vikt, inte för att jag behöver egen tid... men för att jag måste bli stark igen. Jag tror att det skulle hjälpa mot värken som besvärar... Så dagens bästa inköp var helt klart lurarna!

Idid it!!! ... I hela tio minuter...


// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar