söndag 14 juli 2013

Blomjä*eln ska med ändå..

Jag skulle grävt ner Gunnel igår när jag hade chansen !!!
Nu har Annika ändrat sej, nu ska blomjä*eln med på semester ändå..
Hon har med försvarstal sagt att Gunnel kommer inte vara i vägen hon ska flytta henne mellan bänken och sängen hela tiden,,SÄNGEN ??? Va f*n ska Gunnel ligga i sängen nu åxå ?!

Åhhh, varför grävde jag inte ner blomjä*eln igår, hon kommer ju ta upp plats för miiiiinst 3 klänningar!!!
Kanske Gunnel rymmer vid någon bensinstation när Annika måste in och kissa?!

Packning pågår för fullt och dvs förvirringen är total.
Hjördis och jag ska umgås och cruisa på gräs mattan en stund innan jag återgår till packningen.


// VERA

1 kommentar:

  1. Burna! Burna!!.. Och du rör inte min Gunnel! Nu sätter vi fart.. igen. Älskar dig!!

    SvaraRadera