onsdag 3 juli 2013

Den nakna sanningen...

... får ni inte se! Osminkad, skitig i håret...

... eller ja, whatever.. Här ligger jag.

Fyyy, vad jag mår pest! 

Egentligen vill jag också skriva såna roliga inlägg som Vera gör.. men det går ju inte när jag är sjuk och inte gör annat än ligger i soffan. Dessutom tror jag hon är snäppet knäppare än mig. Ni ser ju själva hur hon kan hålla på.. tokan.. som lämnar vax kvar i skrevet, fastnar i allt och tvättar sig med lampolja. 
Nu jobbar min älskade toka, och jag bara ligger här i soffan och är sjuk och längtar ihjäl mig efter henne.


Under en av mina vakna stunder klickade jag till oss TV4 play premium. Gratis i 30 dagar passar ju bra! 
Allsång på skansen på SVT-play kunde inte fånga mitt intresse tillräckligt för att jag skulle glömma min plåga för en stund.. och sjunga med gick inte alls. Så då fick Johan Falk på "premium" underhålla mig istället. 

Härifrån styr jag min tillvaro.

Tänk att jag har hela världen inom räckhåll från soffan..
I alla fall cyber-världen. 


// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar