onsdag 17 juli 2013

I väntans tider...

Gunnel mår efter omständigheterna bra - det blev ju en ordentlig rova i Hofors-rondellen när Vera rattade runt och blomman for i golvet...

... tragiken var ett faktum.

Krukan gick i kras!

Idag kan jag berätta den glada nyheten att hon är med skott! Fick lov att amputera en kvist efter dramat, som jag nu stoppat ner i jorden - så allt blir bra i slutändan. Gunnel bor numer i Lotus vattenbunke av plast.

Lotus mår också bra efter färjedramat då hon återfanns på motorn under en huv. Hon smyger omkring i buskarna kring husbilen på campingen och har hittat massor av nya vänner.. men dessa gute-fästingar vill inte jag och hustrun se som nya familjemedlemmar...

UÄCK!!

I väntans tider, på att Lotus ska ha lekt färdigt och komma hem till Gerd, så passar jag på att göra detta inlägg.

Vi tackar för oss, lämnar Kneippbyn och far vidare...


Men först ska jag göra nåt jag lovat. Som sagt, en skitsak bara ...

Tömma kassetttoan!

// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar