torsdag 4 juli 2013

IGEN?!

"IGEN?!" uttrycker folk när de får höra att jag är sjuk.

Men faktiskt har jag inte hunnit bli frisk emellan... 

så jag undrar vem som har förbannat mig?

Eftersom jag inte varit kry på ett tag har jag bokat en tid på hälsocentralen. I HUVUDsak för den förbannade huvudvärken.. som i och för sig är rätt okej nu.. Man kanske vänjer sig..

Jag har också fått ett par blåmärken på benen som jag oroade mig lite för.. kunde inte påminna mig om att jag slagit mig.

Men den gåtan tror jag vi har löst..

När jag "retar" Vera brukar hon kittla mig, och jag gör precis allt jag kan för att komma undan. Så ett litet blåmärke kan helt säkert uppstå under såna situationer.. som jag heller inte kan låta bli att framkalla. 

Min älskling är urstark! .. (fast jag är större..) 

Nu ska jag ta och hemförskaffa Vicks blå, som jag fått order om att ta av frugan. I annat fall sa hon att hon gräver ner Gosiga Gunnel när hon kommer hem...

NO WAY!! Det blir inget av med det! Då brottar jag ner na!
 *Host, host* ... Vicks Blå, var det visst.

Men om Vera väldigt gärna vill gräva när hon går på semester i kväll så föreslår jag att hon gärna kan lägga sin energi på vår hemodlade dill som står i fattig jord och bara "strånkar" iväg på längden.




//ANNIKA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar