torsdag 4 juli 2013

Naturmedicinska behov...

Jag tror och hoppas att förkylningens kulmen var igår...
Däckad hela dan!

Jag fick i alla fall en ersättare redan på morgonen.. en som dessutom är kunnig i naturmedicin.

Hon gav mig några kapslar med brännässlor för att påskynda mitt tillfrisknande. 
Kanon, tyckte jag.. beredd att prova vad som helst!


Jag är övertygad om nässlans alla positiva egenskaper... bland annat är den vätskedrivande.

Och däri ligger mitt problem för att fortsätta med dessa nässelkapslar.

Jag har en mycket liten blåsa.. och måste springa på toa titt som tätt i vanliga fall.


Fatta hur det skulle bli med urindrivande för mig.. det skulle resultera i ett konstant flöde.. och vi har ju precis köpt nya shorts och klänning.


Frågan är om en urinpåse matchar bara ben..?



//ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar