tisdag 30 juli 2013

Rusning...

"Bejbi, du har inte bloggat idag."
"Inte du heller."

Så då gör jag väl det medan kärleken färgar håret.. hon tyckte hon blivit så rödhårig..
... och vi vill ju piffa till oss så här till priden.

Jag är också nyfärgad. Både baby-fjunen i pannan och mina ögonbryn var solblekt vita efter all semestersol - inte snyggt alls!

Idag har tiden sprungit ifrån oss. Vi fick besök av bästa Janeth, och sen kära Fia med Lillan, vi betalade räkningar och sen var det kväll... och jag tog mig en löp-sväng. Kallt regn och vindpina fick mig att undra om jag var riktigt klok - det var verkligen inte skönt.. och rädd blev jag också när jag sprang nära skogen!

Hjärnan fick björnfrossa och benen ville rusa.. men orkade bara lufsa.

Nu är det dags för damerna att göra sig resklara och dra mot huvudstaden mitt i natten.


Vad gör man inte för att undvika Stockholms rusningstrafik!


// ANNIKA

1 kommentar:

  1. Klokt val tjejer säger pappa och jag av erfarenhet. Puss och kram

    SvaraRadera