onsdag 24 juli 2013

Sol och bad i Grebbestad...

 Igår lämnade vi Ullared och Morgan , som jag faktiskt såg,, eftersom dom spelade in nya program. Men aaaaktade mej noga för kamerorna ALLA tre gångerna jag var där inne !

Fina fynd till mej och frugan..men framförallt så lyckades jag med uppdraget att komma till husbilen med dom enda köp som jag var TVUNGEN att köpa,, klädnypor och en radio..Resten var onödigt nödvändigt !!!
Vi åkte omvägar via Borås och Trollhättan uppåt, för att undvika Gerd i trafikljus eller kö.. hon blir så het..vill gärna gå upp i temp. Ett problem vi ska försöka åtgärda i veckan.

"Knoppade" på en parkering till ett värdshus i Uddevalla innan färden gick vidare i morse till Grebbestad för en dag med sol och salta bad.


Lotus fick spatsera omkring lite i sin" bad dräkt"..som Dennis trodde att hennes sele var, när vi köpte den!


 Till kvällen åt vi räkmacka..såklart ! Vad annars äter man vid kusten?. Och måltiden intogs i rea klänningar från Ullared.. LIKADANA ...väckte ingen uppmärksamhet alls ??.. Jag säjer bara.... ULLARED !




Ytterligare två klänningar köptes i Grebbestad, regnbågsklänningar!! Som jag letat efter.. Perfekta
till Priden .


Vi åkte vidare på kvällen då trafiken är lite mer "Gerd-Vänlig".. och har nu hamnat i Strömstad och väntar oss ännu en dag med sol och bad imorgon .
Livet är gott !
                                                  
                                           //VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar