söndag 11 augusti 2013

Älskar & saknar..

En veckas jobb och nu är jag ledig en vecka igen.. inte dumt alls eftersom ett av semesterns resmål ännu ej är nått.

Min yngsta dotter Amanda flyttade ju till kärleken i Bollstabruk direkt efter hon tagit studenten och under sommaren har vi bara träffats en enda gång..








I övrigt har vi alla fått nöja oss med att chatta med henne på Skype.. Så vi ÄLSKAR Skype! Men det saknas ändå fysiska kramar!

Saken är den att jag lärt mig något nytt i datavärlden.. Jag visste inte att man kan videochatta på facebook.. så härom kvällen blev jag oerhört förvånad när det "ringde" i min fb.. och än mer förvånad blev jag över att det var min mamma som klurat ut hur hon skulle ringa mig där...
Fasiken vad hon är teknisk och modern! Coolt!!






Åh, vad jag saknar mamma & pappa också!

Det är inte roligt när avstånd avgör hur mycket man kan träffa sina nära.



// ANNIKA

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha teknisk och modern, där fick du till det. Vi både pappa och jag saknar er allihopa också så mycket. Puss och kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det ÄR du ju!! :) Du är så cool och modig som vågar prova dig fram med datateknik.. det är det minsann inte alla som gör! Kram kram <3

      Radera