måndag 12 augusti 2013

Snipp, snapp, snut...

 Eftersom Vera-darling jobbade i natt passade jag på att sova över hos Fia & Lillan.

= TIIIDIG MORGON!

*Gäsp*



Men först var det kvällsmys till Veras supergoda kladdkaka som hon bakade igår (hon bjuder säkert på bildbevis i nästa inlägg - Kanongott!.. Och vilka uppläggningar!)

Sen fick jag den stora äran att natta Evi och läsa kvällens godnattsaga.. men pluttan hade lite svårt att välja bok..




Och uppläsare..


Det slutade med att hon läste en saga för mig.


Och jag blev faktiskt ganska trött!

Nu är jag inte trött längre. När jag kom hem i morse kröp jag ner bredvid min sött snarkande fru och sov lite till.. 
Vera får sova vidare. Det är bra om hon också sovit tillräckligt och är utvilad.. för vi har lång väg till Ångermanland.

// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar