tisdag 20 augusti 2013

Influensavärk..

Sen i början av juli har jag joggat regelbundet ett par gånger i veckan. Försiktigt har jag ökat tiden på turerna för att komma undan den jobbiga träningsvärken.

Igår när jag hade arbetsuppehåll tog jag mig ut igen. Jag kände mig stark som en oxe, andningen gick lätt och kroppen svarade med tempo.. Så jag sprang, och jag sprang rätt fort.. Weeiii, jag hade hittat tillbaka till formen igen!

Trodde jag..


Idag har jag INTE haft tempo kan jag lova..

AJ, AJ!!! 

Svår träningsvärk kan helt klart jämställas med influensavärk i kroppen.. det känns som om jag har ischias från nacke till häl.. 
AJ, AJ!! 
"Sjukdomsvinsten" är väl att jag kan klaga.. 
Vera har åkt till jobbet.. fasiken, såg hon inte lite lättad ut när hon drog iväg ...




// ANNIKA



2 kommentarer:

  1. Va? JAG ? MOI ? :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA! DU! TOI!! ;) <3 Jag ääälskar dig! Var rädd om dig, du är mitt liv!!! <3 <3

      Radera