söndag 25 augusti 2013

Klasskompis.. :)

Hur bra är det inte att ha en tillgiven Luna som sällskap nu när jag börjar studera på distans! Wow, jag är störtkär och sååå lyckligt lottad som nu får ha det så här mysigt hemma om dagarna!




SÅÅÅ galet SÖÖÖT!!

Både jag och Luna (Lotus är alltför upptagen råttjägare) kommer suga i oss sjukvårdande kunskaper framför datorn, och sen har jag ju min älskade hustru att träna enklare övningar på.. 
Tyvärr har jag inte utbildning för att ta tempen på henne idag.. för hon är jäkligt HET - och då menar jag i dubbel bemärkelse!!
När Vera bad mig köra sista biten inatt visste jag att nåt inte stämde.. och nu börjar hon låta väl nasal..


Hmm, solen till trots tror jag att jag bäddar ner hustrun i soffan.. för sjuka är det sista vi vill bli!!


//ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar