fredag 30 augusti 2013

Lyhörd..

Nu är det slut på föreläsningar med soffpotatis-dagar för den här gången. Jag har äntligen fått tag på några av dom böcker jag behöver för Skrivuppgift 1, så det är bara att sätta igång.

Jag måste säga att jag är glad att jag läste samhällskunskap i våras - det underlättar att jag har ett hum om hur jag bör lägga upp arbetena.
Vera har onekligen varit en lyhörd lyssnare dessa dagar.. Hon relaterar gärna till olika saker mina lärare har sagt.. så jag VET helt säkert att det inte är nåt fel på hennes hörsel..
..som man skulle kunna tro klockan 7 på morgonen..

Men nu är ju min hustru sjuk.. och dessutom vansinnigt söt när hon mini-snarkar sina små pustar.. och som den barmhärtiga sköterska jag nu lär mig att vara kliver jag upp med hund och katt.

Krya på dig Hjärtat!!!


// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar