måndag 19 augusti 2013

Romantik på högsta nivå..

Igår när mamma-Fia och Emil hämtade Lillan strax efter att Vera & Alice åkt kände jag att jag var galet trött.. så jag hade egentligen bara två val; antingen lägga mig på soffan och somna eller sätta igång att städa..
Och jag valde det sistnämnda för att sympatisera med Vera som var lika trött som jag men var tvungen att slita hårt på stålverket.

Så jag städade och städade heeela resten av dagen!

Jag hann precis tända alla ljusen och bli färdig tills älskade hustrun kom hem.. med blommor! Hur romantiskt och kärleksfullt är det inte att stanna och plocka blommor på väg hem efter jobbet en sen kväll i mörkret?!
Åååh! Mitt hjärta fullkomligt svämmar över när hon är så himmelens go!

Så myskvällen blev kort och intensiv..

// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar