måndag 5 augusti 2013

Söndagspromenad...

Igår tog vi en söndagspromenad i Stockholms innerstad i det vackra vädret...
Det var ingen liiten prommis heller!! I FEM timmar traskade vi i GRYM hetta!

Detta vansinne bland annat för att vi skulle fördriva dagen till kväll så att vi kunde åka hem när trafiken var så minimal som möjligt... och det gjorde vi! 

Vi var hemma i Hofors vid två inatt... och fullständigt utslagna stupade vi i säng.

SEMESTERN ÄR SLUT!

VERA ÄR PÅ JOBBET!

HON FATTAS MIG!!!

Själv börjar jag jobba först i morgon.. och har engagerat mig hela eftermiddagen för att inte sakna ihjäl mig.



Jag har till och med tvättat OCH städat bilen!! ?

Vad ska jag göra nu då? 

HON FATTAS MIG!! Jag har fått ha min älskade i hela fyra veckor!!

En timme till måste jag vänta...
Nej, det hjälps inte... jag måste ut och och jogga också...


// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar