torsdag 15 augusti 2013

Trojanskt kräft-krig..

Amanda var så snäll och skulle slänga sin gamla mini-pc på tippen.
snabbt som ögat passade jag på och räddade den...


En mini-pc är precis vad vi behöver i Gerd när vi inte står på "stolpe". Den kräver bara lite ström och går fint att ladda upp med husbils-batterierna...

Problemet var bara att batteriet var tvärslut.. och datorn dessutom full i Trojanska kusar.

Sedan jag vaknade.. nej förresten.. sedan jag blev väckt av Lotus,



som började dagen med att spela hockey med en skruv under sängen, har jag jobbat med den lilla, rosa, fina datorn.

Vilket krig! Jag är helt slut.. och är inte klar än..

Nu ska det bli skönt med en paus och ha lite go, romantisk kräftskiva på tu man hand med min kära hustru!

På tu man hand sa jag Lotus!! .. Och lek inte med maten!







// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar